lördag 18 augusti 2012

Härnta<3

Här har man fruktansvärt underbara minnen även fruktansvärt plågsama och dom plågsama smyger på en och försöker sparka undan benen.. Tycker det är svin jobbigt packa ihop lyan för jag är kär i härnta men har acepterat att jag inte kan bo kvar men just nu känns det inte roligt;(massa minnen som bara snurrar i huvudet som man ena stunden vill släppa men lika gärna hålla kvar.. finns så mycket andledningar te att man vill härifrån men sedan finns det massor som gör man inte vill.. Känns som hela hjärtat håller på splittas i tu! Börjar kännas riktig deprimerande även fast jag vet när jag väl flyttat allt kommer det kännas bra och lyckan kommer tebaka! Har underbara vänner här och jag kommer hälsa på så man klipper ju inte alla band kommer sakna dom absolut men känns som att detta kapitel måste avslutas och nu har jag min chans att börja om och den tänker jag ta!! Ont gör det men detta är min chans och det kommer bli awesome när alla stora frågetecken och känslor kommer balans.
Vart jävligt deppigt detta men behövde få ur mig!;) försöka tagga till få energi för kväll med brudarna och dans!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar