tisdag 20 december 2011

Äntligen en bra dag!

Man är ju som sagt sjukskriven och medcinen jag hade gjorde så att jag ej fick behålla mat lr någe..man bruka som säga att man känner sig som en grönsak..jag kände mig som tomatpuré..total noll energi och bara svart mörker av smärta i knä och mage och allt äckel..frustration och ångest och allt du kan tänka dig..helt värdelöst!

Men idag är en bättre dag! har haft riktigt riktigt ot idag men bara i knät som jag borde ha eftersom det är det som är paj;)
idag är första dagen på nya medicinen och har mått riktig bra idag i jämnförelse och fick behålla mat igår på kvällen So all good;)
En otroligt skön känsla mitt i allt!
Nästan så man känt lite lycka idag och att livet går framåt:)
Det är ju absolut långt kvar innan jag kommer må som man ska normalt sätt men alltid skönt då man vaknar upp och inser man är på rätt väg;) Och speciellt nu när det snart är jul, vill inte ligga som tomatpuré då inte!

MUMMMMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar