fredag 23 december 2011

Herregud jag kan inte bärga mig längre... orkar inte/vill inte vara hemma längre väntat hela dagen på att pelle ska komma hämta mig. och fick veta för ett tag sedan han komma runt 16.30 det är ju fan dööö långt kvar!!vill te min finaste kira<3

Har spelat musik som en dåre som vanligt idag för att få saker gå framåt..hjälpt? ikke fan då..
haft en liten foto session med mig själv bara för jag inte hade någe göra och ville ha  lite nya bilder och tänkte bra då lägg jag in dom här så tar ju det en stund...då fuckar allt ur och jag kan inte vrida bilderna och shit asså man kan ju bli förbannad för mindre...less nu så det finns inte

då pelle kommer ska vi på dollar shoppa lite kommer inte ha någon lust om det fortsätter så här..Gaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar