måndag 13 februari 2012

Den ni;)

Helvete! va iväg fikade med en kompis tidigare Jag hatar hennes karl och han hatar mig!
jag vet han slår henne men hon säger att han inte gör det han och jag har hamnat i slagsmål med varandra ett ex antal gr .. va jävligt förbannad på vägen hem eftersom han absolut va tvungen vara med och han va dö dryg och betede sig som ett svin hade så jävla mycket aggro då jag kom hem

och nu har jag vare nere tränat i en timma och helvete vad jag har pressat mig själv. det här gått så otroligt bra helt jävla slut i benna nu detta kommer kännas imorn som FAAAAAN!

jag har jobbat så mycket med mig själv dom senaste åren att det är sjukt och just nu känner jag verkligen att jag har fått tebaka livet och verkligen njuter, behöver inte kolla över axeln hela tiden utan jag kan bara vara

Vill bara säga tack till er jävlar som gjort allt i er makt att knäcka mig, får mig lida och förstöra mitt liv!! verkligen tack!
Utan er hade jag aldrig stått här som den fantastiska starka, tuffa, envisa och målmedvetna människa som jag bleve, Nu kan jag verkligen njuta av livet det finns bra grejer här i världen åxå och jag har komme ur det kolsvarta mörkret ni satte mig i under min barndom,ungdom och hela tiden sparkade undan mina ben jag har självmant kommer ur det!
jag har verkligen fått tebaka livet och vill ni veta en rolig sak som jag aldrig kunde säga förr?

Jag älskar mig den person jag har bleve och är sjukt jävla stolt! jag har kämpat hela mitt liv och nu får jag krediten tebaka;)
och jag älskar det! och jag har bleve tusen gånger starkare än jag vare förr,
Har gått och bleve en livsnjutare;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar