onsdag 29 februari 2012

Who is the fighter now darling !!? iam going to kick your sorry little as out!! krigar med mitt gammla jag;) 
Dom senaste 4 åren har vare total Hell!! jag är min absolut största fiende men även den som får mig att nå dit jag vill!I am going to pull through..because i have already come so far! And i looove it !! <3 svining jävla träning vart det! knäskyddet va awesome å höll knä på plats;)grymt jävla tempo kommer kännas imorn haha!största happy face på mig då!;) 
så svinigt jävla underbart! helvete vad jag har peppat mig själv som ett liten idiot och helvete vad långt jag komme och jag njuter
äntligen av livet och det förtjänar jag nu.. evig kam har det vare med jävlar vad jag vinner mer än någonsin och redan har;)
kommer komma perioder men helvetes helvete igen med då kommer jag kunna ge tebaka!

Man säger ju ofta att livet leker med en..fuck that nu är det jag som leker med livet! försök slå mig om du kan!! hahaha
du kommer fan inte klara det för du har inte klarat det för.. du fick ner mig på knäa men längre gick det inte!! 

Säger som min nya tatto



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar