måndag 5 mars 2012

Jaha snart är det dags... min sjukskrivning går ut i  mitten av denna månad och det är tänkt att jag ska va tebaka jobba då ..just nu känns det inte så jävla underbart längre..
nu kommer paniken,stressen och oron att knä inte ska orka;( verkligen livrädd för det och jag måste verkligen tebaka så man känner att man har en vardag igen och inte sitter hemma jag har vare hemma sedan december.. och dte tar fan ut sin rätt... jag har haft bra tid jobba med mig själv under den tiden och nu senast kunna träna hårt men känner ändå rädslan att det inte ska hålla då jag väl är tebaka på båten..gillar inte den känslan alls jag vill bara jobba nu!! får jag inte till en vardag där jag har nåt göra asså jobb så kommer jag bara bli depprimerad för det är inte äns kul vara hemma har tyckt det vare dö jobbigt hur länge som hällst och verkligen längtat te nu och när det väl är här så känner jag bara paniken inte bra alls ;(



idag har jag ingen aning vart på denna stege jag är ....i want to do it!! bad but how do i do it? är nog på flera steg på samma gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar