tisdag 13 mars 2012

Gaaah!

Kokar lite i denna dam! 
träningen gick helt okej och fick ett trevligt samtal av finaste linda som är gullig och tar han om min fina lägehet och blommor! Du är toppen! <3 

Skulle då ringa min kontakt person på försäkringskassan idag för att få ett beslut..fick jag de nej 
utan han kom med undan flykter om att han haft mycket på jobbet , nya uppgifter och shit! 
och jag vet och acpeterar det men detta har han kört med hela våran behandlingstid nu är jag less
dom senaste 3 samtalen vi haft har jag sagt ett och annat och nu sa han att han inte skulle gå från jobbet föräns han hade kollat mitt ärende ordentligt och ringa.
sjukt jävla arg och dö säker på att han inte kommer ringa och skulle han ringa så får jag inga pengar...

han frågade mig förut om jag fick tänka på ett jobba jag skulle klara av jobba med 
då sa jag att jag tänker inte spekulera på det utan fokusera på komma tillbaka på det jobb jag har..

sa te pappa nyss att jag kanske skulle tage Johans(kontaktpersonen) jobb då så det blir något gjort eftersom han inte pallar trycket... urscha vad less jag är nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar