torsdag 29 mars 2012

Rensning!

Snacka om att jag haft mycket göra 2dagar har jag ringt runt överallt för att lösa skit! Sedan har jag rensat en jävla massa papper och skit som finns i denna längenhet! Gått igenom garderoben och inser att jag blir som 5byxor fattigare... Och litt annat! Och sedan vart det städning av lägenheten;) nu är hon super fin;) tyckte det va dags ta bort alla julgrejer;)

Idag håller jag på och ska kolla det jag ska ha med mig tebaka te stockholm hitta en jätte fin kläning jag glömt jag hade;)hittade även helt jävla awesome!!! Mina baggy jeans och jag kan fortfarande ha dom !! Hitta även byxorna jag fick av björken;) och dom sitter perfekt!! Måste laga båda byxorna med snacka om lycka då man få hä iväg så många byxor och mitt i allt hitta 2som är favoriter och man kommer i dom! <3 Fy fan vad glad jag är just nu;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar