tisdag 3 april 2012

Effektiv!!

vad har hänt sedan sist :O
herregud jag jag surrat i telefon dom senaste dagarna.
har kämpat som fann för att lösa allt och fixa cv så som jag vill ha det och så jag kan känna mig lite mer säker och nästan stolt att lämna in det och jag har sutte i flera dagar fixat och trixat fått jävla massa feedback. min deadline va måndag men det kunde jag ikke hålla men nu idag känner jag att det är så som jag vill!;) vilket känns awesome;) känner mig stolt över mitt slit!! har haft en del del saker att trixa på med men just nu är det hyffsat löst nu väntar jag bara på andra människor och myndiheter.

några saker jag gjort
*ringt läkare
*båten,arbetsintyg och hur många timmar jag jobbat
*betalat bostadskö räkning för första gången(farsan innan)
*försökt säga upp bredband men fast i biningstid;( (inte planerat)
*arbetsintyg älderomsorgen
* referänser
*skolan
*inskriven på arbetsförmedlinge
*csn
* och skrivande av cv och personliga

Tycker fan att jag vare duktig och detta är bara dessa 2 dagar.man har ju hunnit med sina vardag saker mitt i allt med;)
Snart dags att faktiskt sätta sig kolla och söka jobb;)

Vänner kom gärna med förslag på jobb;) det står lite still i huvudet på mig.

Otroligt skönt känns verkligen som att en del tunga stenar har klivit av mina axlar;) känner att jag får tillbaka lite ernergi för att nu kunna fokusera på att söka jobb och ta hand om mig själv;)

Over and out! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar