torsdag 3 maj 2012

Sjukgymnasten

Va hem en snabb tripp te sjukgymnasten. Tränade 1h fick lite nya övningar jag ska försöka köra och ringa te han då jag vet nästa gång jag åker hem. Kändes ganska bra träna haft både träningvärk och vanlig värk knä är lite trött men får hoppas det blir bättre nu när jag har dom här övningarna försöka få tid att träna åxå... Måste verkligen seriöst hitta ett nytt jobb.. Tyvärr vart det inte som jag ville med firman jag pratade med men det är som det är visste jag inte skulle hoppas men det hade vare förjävla underbart! Sämst humör just nu hade en toppen dag och va på jätte nra hurmör men sedan kom det bara massa stora negativa saker som förstörde dagen;( ångest och jävulskap att gå te jobbet imorn;( ska försöka sova lär ikke gå... Gnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar