onsdag 30 maj 2012

Hmm

Urscha vad deprimerande detta börjar bli.. Jag har ett jobb vilket jag är glad och tacksam över eftersom att jag är alergisk mot att vara arbetslös;) men jag kommer verkligen inte klara av det jobb jag har med den chef jag har som beter sig som ett jävla svin! Och är på en hela tiden. Jag vet att jag är duktig på det jag gör och stark som människa men orkar inte med all påhopp som man ständigt får ta av chefen.

Vill bara få ordning på mitt liv..få ett bra jobb där man inte får höra massa skit och påhopp hela tiden. Normal lön så man klarar sig. Och så man kan säga upp lägenheten och flytta till en ny här saknar verkligen alla mina saker hela mitt hem. Har ju tur att jag får bo hos farsan min men börjar bli sjukt jobbigt att inte ha sitt egna säng utan ligga på en tält säng inte konstigt jag inte kan sova när man lever ett liv på tältsäng, resväska och jobbar jämt utan att kunna planera ett skit och chef som är på en jämnt;(

Hoppas verkligen på jobbet jag sökt idag det vore helt toppen och de skulle ge mig så mycket mer energi!

Just nu mår man inte bra asså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar