söndag 10 juni 2012

En del ångest och annat

Fy fan vad tufft det är att kliva upp jobba då man får så mycket skit som man får! Hoppas verkligen jag få det jobbet jag vill ha! Kan säga att jag kastar mig över telefonen like a fucking ninja när den ringer! Vill sååååååååå gärna ha det nya jobbet och slippa detta orkar snart inte vet jag är sjukt stark människa men detta börjar bli för mycket!
Underbart att få små medelanden från norr saknar massor därifrån kul att folk tänker på en;)

Dock jävligt less på er andra som klagar på att jag aldrig är ledig! För om ni inte passar på då jag väl är ledig så kan ni ge fan i å klaga!

Fick lite extra ledigt denna helg trött och slut som ett svin! Nu ska jag lägga mig sova och drömma förbannat sött;) puss och kram!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar