måndag 18 juni 2012

Men sluta jävlas!

Jaha tappade bort farsans hemmanyckel för ett tag sedan och vad har jag hittat jo den nyckeln! Så klart försent!!! Less.. Smsar farsan frågar hur lång tid en tvätt tar..- Det är för sent tvätta, säger bara planering..

Driver han!? Planering ofta jag kan planera inte tid träna upp mitt pajade knä, inte tid med polarna inte tid med att åka te mitt eget hem och jag har fan inte tid tvätta!!! Lite fel börja snacka om planering om min chef skulle ha lite fram förhållning så skulle jag kunna planera mitt liv är planering och boka i kalendern men inte nu.. Gaah vissa komentarer är ju bara såå idiotiska! Aja nu ska jag hoppa i dusch å säng imorn blir det jobb och sedan intevju med förhoppningsvis nya chefen! Nuu jävlar håller vi tummar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar