söndag 10 juni 2012

Så less..

Haft en ganska skön helg inte gjort nåt speciellt alls bara taget det lugnt försök vila upp sig;)

Legat och sett film och känt hur ångesten bara stigigt! Imorn är det jobb igen, lunch till stängning;( urscha se hur det går har inga problem jobba länge men då hon man jobbamed inte tål stress så får man jobba för två och bossa runt henne en anning.hoppas verkligen inte chefen är på jobbet under dagen han får gärna hoppa in och släppa hem mig lite tidigare;) hade vare nice.
Hoppas verkligen firman ringer imorn det skulle verkligen dra upp mitt liv till den ljusa sidan! Och jag vill verkligen ha det! Få tillbaka mitt liv och slippa ständiga ångesten och oroliheten och allt annat skit man måste stå ut med på detta jobb! Behöver en ny fresh start nytt bra jobb så jag kan flytta ner mina grejer och få komma hem! Till min egen säng, mitt eget liv å egen trygghet!saknar det enormt och känner hur detta bara drar energi och jag vill bara vara jag, glad,roliga tjejen med massor av energi och förbannat mycket lifs njut! Vill ha tebaka orken..

Positva idag.. Hmm haft en trevlig grillning med stora familjen, lärt casper spelat fotboll och försökt lära upp honom åka bräda nu när han fått en i födelsedags present;)
Men jag glömde nästan! Jag är kär!!! Och nu kommer det som jag aldrig trodde och många vänner aldrig trott;)

Jag är kär i en super duper svin snygg lång kläning;)
Beställt den och hoppas verkligen den sitter perfa till bröllopet!
Helt kär! Lär bli otroligt besviken om den ej passa men längtar till den anländer så jag får testa den!;)

Jaa nää dags att försöka slå igen dom där fina ögonen jag råka äga;)
Godnatter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar