onsdag 3 oktober 2012

Norrland resa

Vaknade pigg som en lärka i morse åker iväg mot tåget känner sig lite små krasslig vid kl 11.30 så kommer feber å frossa fryser ihjäll/svettas ihjäl om vart annat känner mig mer och mer dålig..sedan går det typ över känner mig små krasslig igen byter tåg i sundsvall och nog fan ska det jävlas!!!! 10min innan härnta stannar tåget.. Bara för att göra min dag sämre så ska tåg fan stanna 2 gr till! Hade lätt kunnat ge upp då..kommer äntligen te härna går upp mot stan och känner lyckan sprider sig i kroppen! Jag är hemma! Min fina stad<3 fortsätter gång vägen hem te mig lite trött så okej ställer kl så man inte sover bort hela kvällen..petar i mig lite medecin( som jag kände detta är nog lite överkurs)..vaknar senare av alarmet och en 3 missade samtal från min bror 4 sms och en del från facebook.. Roligast av allt är att jag haft ljudet på! Klubbad säl lr vadå!! Hemma i tryggheten och känner jag kan koppla av;) helt plötsligt är jag dyng åt helvetes satans super förkyld;) tacka fan att man har alla bra förkylningsgrejer här! Nää nu har jag äntligen fått min underbara pizza. Äta den och sedan tror jag att jag däckar av igen!! Tycker att jag får det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar