tisdag 2 oktober 2012

Trodde det skulle vara enklare..

Urscha vad tiden går fort! Helt plötsligt är det dags för flytt..vet inte riktigt hur jag ska känna. Trodde det skulle vara enklare denna gång men hade rätt jävla fel! Ons lr tors åker jag hem te MIN lya! För sista gången!!!
Min ända trygghets zone, mitt hem, min säkerhet vilket inte känns lätt att lämna det kommer lämna ett tomrum. Jag har länge älskat härnösand vilket jag fortfarande gör men såhär 3år senare inser jag att det är där jag vill bo men acepterat att det inte finns nåt liv för mig;( kommer aldrig lämna norrland i hjärtat kommer alltid vara mitt hem! Älskar det verkligen <3 jag känner mig själv bäst och vet det är rätt beslut. Men stor del av mig önskar det inte är så.. Äntligen har man varit nära släkt och familj och så drar man igen.. Vet att samma känsla som fick mig dra te norrland kommer komma tillbaka...

Men måste försöka fokusera på min nya chans att börja om, göra vad jag vill. Vilket är något jag längtat efter länge!! Och nu är det dags fokusera, tagga till, kämpa och uppnå det jag vill för jag kan göra det och har fått världens chans!

Försöka ta sig igenom denna sjukt plågsamma vecka! Kommer göra så ont..lämna mitt hem, mina vänner/familj och världens vackraste miljö. Kliver in på en sjukt smärtsam vecka;(

Men viktigast att komma ihåg är
Det är rätt beslut!
Norrland/vänner/släkt finns kvar!
Kan alltid hälsa på varandra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar