tisdag 31 januari 2012

ibland blir man bra less

igår skulle jag vara barnvakt åt bästa lille bror inga problem alls..helt plötsligt ska jag hämta han kl 15 iställe för 16.30.och hon vart nästan sur för att jag inte va klar..man kan ju sms fråga "är det okej att du hämtar han kl 15? men ikke utan sura miner för att jag inte va färdig så jag hoppade över att göra dom ärendena som det va tänkt.hämtade pojken allt gick bra vi gjorde mat,läxa,myst vid tv,duschat och grejer hade jätte mysigt igår

idag ringer marita och jag får en en ordentligt utskälning
som många av er vet så har jag dyslexi och matte är inte min starka sida alls men vi gjorde den igår och allt stämmer te att marita ringer idag då har jag ju missat grejer och går ABSOLUT inte lämna in den läxan för att det ska göras på ett visst sätt..han ska skriva hur han tänker hur han räkna ut, jaha tycker jag men då så då fixar vi det ikväll då...Nää utan då ska hon komma över istället och hjälpa han istället för mig. jag tycker det är skönt sitta med få lampor tända medans jag äter frukost nä då fick jag skit för det åxå och hon va verkligen sur och jag är TOTALT OANSVARIG och vet inte hur man tar han om en annan människa! (tydligen)
ringer upp farsan på en gång berättar och han säger att ja det vart lite fel på läxan men skit i vad hon säger hon är så där..jag ställer upp på dom båda och får skit av den ena! jag har inge ansvar att ställa upp. detta har gjort mig sjukt jävla förbannad vet inte äns om jag vill vara barnvakt någe mer för så har det bleve varje gång bara för att jag inte gör saker på HENNES sätt och nä det kommer jag aldrig göra ändå! även fast jag gjort allt rätt! tråkigt för det absolut bästa jag vet är att ha casper själv bara han och jag..men jag ska tydligen inte få ha den glädjen. fick sms från pappa nu -du är en duktig tjej tycker pappa iaf. det va ju snällt och det sa han då jag prata med han med. känner mig jävligt less på hennes fucking betende. jag är helt underbar med barn finns ingen som sagt annat. för utom denna då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar