onsdag 4 januari 2012

Imorse åkte jag iväg till läkaren för att göra en Magnetröntgen men tydligen inte utan då ville han kolla knä..han kollade knä kände vred och vände gjorde helvetes ont! -ja du har som lite ont..
Öh jaa!!hallå!! jävla idiotiska puckon klart som fan jag har ont..och åter igen så får jag ikke veta vad som är fel..utan ska få en ny tid för att genom gå röntgen och ska gå till en sjukgymnast å självklart sjukskriven 1 månad till blir så jävla less, sjukt jävla besviken att dom inte kan ta och kolla vad som är fel utan jag ska gå hemma och vara livrädd för att belasta knät lr gå ute så jag ramlar och allt blir värre. känns som att det är dags att få veta så man har någon aning om vad man kan och inte kan göra!

Va rätt förbannad efter det besöket och skrev det på fb och jag är så sjukt jävla less på att folk hela tiden ska klaga och rätta mig då det gäller min stavning..om ni har sådan jävla problem med hur jag stavar dra då för fan ifrån min sida!! det gör inte min dag bättre bara för att ni talar om hur saker stavas..jag har dyslexi och jag jobbar på det hela tiden vilket inte alls är så jävla enkelt men blir sjukt less då folk ska vara besserwisse och berätta hur saker stavas! frågar jag hur det stavas skriv, annars ge för fan satan i det!!! 

nä nu ska jag packa upp shoppingen för dagen;)

* 2 små blommor och en jätte stor
*nattduksbord
*bakform
*batterier
*saxar
*toalettpappershållare
* flera kuddar te sängen
*lite små tjafs

*1 linne
*1 bh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar