måndag 2 januari 2012

Jaha asså det här med bloggande...jag är värdelös pått och sedan är det ju så här att jag tycker det är sjukt tråkigt skriva inlägg då jag inte kan lägga upp bilder som har med lägget att göra...känns ju rätt värdelöst då! Så ni får som ursäkta;) försöker iaf:P

Jag hade en riktigt trevlig nyårsfirande med mina syskon och kusin med flickvänn och 2 kompisar te min bror och litt så vi va några stycker va en mycket mysig nyår;)
Hade sjukt förbannat ont i knä(fick ju ikke ta medicin) tog ett tag inna man kunde börja drika åxå går ikke på tommage så fick vänta på mat sedan så. hade okej ont ändå inte så faligt under kvällen men kan säga att dagen efter va TOTALT värdelös!!! hade så ont att jag fan vill dö...bara skjut ihjäl mig helvete liksom
men då fick jag ju ta medicin iaf;) inte för att skiten hjälpte men....

På onsdag då händer det grejer(hoppas jag men inte allt för säker på det) då jävlar ska man te läkaren och förhoppningvis få veta vad som är fel på knät..och jag kommer inte gå därifrån föräns dom gör någe lr talar om vad som är fel detta går inte jag har ett liv jag behöver komma tebaka till!!

känner mig som en grönsak kan ju fan inte ta mig någonstan,kan inte träna totalt noll och det suger som fan! denna äckligt sjukt sociala männiksa håller på få panik och börjar nästan få panik då jag väl får träffa folk....urscha detta går ikke längre asså

nu har jag fått surra av mig litt iaf;)

Gott nytt år på er om jag inte lyckats säga det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar